Gummi

Tro nu inte att jag på något sätt ändrar manér på min blogg i och med detta, kanske lite banbrytande inlägg. Jag tycker bara att det här, liksom alla andra saker jag tipsar om är något som fler borde få nys om.

Apotekets egna kondomer. Inga krusiduller. Oftast mer avskilt för den som kanske gärna rotar fram sin gamle luvtröja inför inhandlingen. De kommer i storpack, och bäst av allt så är de bra mycket billigare! Tjoho.



Visste ni förövrigt att kondomreklamer är skitroliga?

Rolig kondomreklam 1
Rolig kondomreklam 2
Rolig kondomreklam 3

Kommentarer
Tina skrev:

Kan vara bra att veta så här i finanskristider när man får blanda bark i klövern...

2008-12-16 @ 21:27:01
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Joel skrev:

Ja men ellerhur! Varje krona räknas.

2008-12-16 @ 22:40:42
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0