Det är fult att skylla ifrån sig

Har jag sagt att jag har väldens bästa jobb? Jag tror inte det, men så är det i.a.f. I fredags utgjordes till exempel min eftermiddag av aktivt YouTubeande efter så roliga/bra reklamfilmer jag förmådde hitta. Idag firades födelsedag, så allt arbete fick läggas på is för att lämna plats åt kaffe och prinsesstårta.

Idag hade vi också besök av två döttrar till ett par på byrån. Flickorna är i åldrarna 5 respektive 7 och således inte bekanta med aktiviteten stillasittande. Vad de däremot gillade var att rita, och gärna på golvet framför kopiatorn och skrivaren. De gillade också att göra espresso. Helst i en lite för liten kopp så att det rann över lite grann. Tårtan var också den väldigt tilltalande. Såklart. Dessvärre råkade en av tjejerna tappa sin sked full av tårta på mattan, varpå jag reagerade med ett lättsamt "ojdå" och gick fram för att torka upp det.

"Men det var någon annan som spillde!"

Dom är för söta dom där små.


Kommentarer
J skrev:

Vadå fult? Det är ju grundfilosofin som hela mitt liv vilar på, ta inte bort det från mig nu Joel!



Tack förresten, ett ambigram jag ritade själv =) Och ja, jag tycker den balanserar upp rätt bra, jag drar mitt strå till den imaginära låtsasstacken kan man säga

2008-12-08 @ 22:19:58
URL: http://kreftans.blogg.se/
Lisa skrev:

Härlig blogg. Kepp up the good work!

2008-12-08 @ 22:29:18
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Joel skrev:

Tack ska du ha! Och jag ska försöka keppa upp det goda arbetet.



Ok Jonas, du går dina egna vägar I guess.

2008-12-09 @ 09:40:39
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0