Jorden snurrar i min riktning

Jag blir nästan lite orolig. I slutet av november fick jag ett jobb jag knappt kunnat drömma om. Två veckor senare fick jag reda på att jag kunde få en lägenhet på kungsholmen, vilken jag nu sedan en vecka tillbaka bor i. Hit kommer också min underbara flickvän flytta inom en snar framtid.

Idag hämtade jag ut en ny förstärkare som jag beställt, och även mitt bredband/tv/telefonipaket hade kommit. Jag kände mig som ett litet barn när jag kom hem, och papper och plast yrde i lägenheten. Det självklara matvalet blev snabbmakaroner och falukorv som med sina snåla 5 minuters tillagningstid och lättätna form gjorde att jag kunde fortsätta med installationen.

Min oro however, ligger i den glidande räkmacka under mig som aldrig tycks försvinna. Jag lyckades nämligen (tro't eller ej) koppla in alltihop, och nu sitter jag här och kollar på tv med surroundljud och skriver på en totalt sladdfri dator, Med internet. När jag kikade in på bloggen hade jag fått några snälla kommentarer av godhjärtade människor som därmed förgyllde med dag ännu mer.

Jag ska nog köpa en lott!

Tack allihop för att ni läser, uppskattar och gör min blogg till en 100% pålitlig vän.

Kommentarer
Anonym skrev:

Hm, första gången någon varit skeptisk till positiv kritik. Kanske tror du inte på din blogg? :P

2008-12-09 @ 22:34:16
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Lina skrev:

Bra saker händer snälla människor

Karma, kamrat, karma.



God Jul

2008-12-10 @ 11:06:23
URL: http://mobilblogg.nu/Michilina

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0