Favoriter i repris

Nu är det ju äntligen julafton, och jag finner att det inte längre bör vara någon efterfrågan på mina rim. Därför har jag precis avslutat rimstugan och tänkte här bjuda på mina fem stoltaste bidrag. God jul!

Rim till stegräknare:
När juleölen sjunkit in, och vågen slår i topp.
Bör man röra på baken sin, för att få en smidig kropp.
Men att gå för långt är inte heller bra, så ta först reda på hur långt du ska.

Rim till fårskinnspäls:
En förkylning vill man inte ha, när man ut i backen ska.
Då måste allt gå som på räls, så värm dig under denna... (fårskinnspäls)

Rim till fårskinnshalsduk:
När vintern kommer är det bra att ha, något som håller en varm och gla'.
Den täcker inte hela buken, men skön är den, ... (fårskinnshalsduken)

Rim till presentkort på mat:

På julen ska man äta mat, och fylla kökets alla fat.
Men varje rätt kan ej behaga, så välj du själv vad du ska taga.

Rim till dildo:
På julen skall man va i par, och kärlek med sig dela.
Ibland man inget sällskap har, men ändå vill man kela.
Till detta har du denna sak, som går på batteri.
Och när du haft den i din ...(bak), så alltid är det ni.

Kommentarer
Plymen skrev:

Fina rim Joel! Jag gillade särskilt den sista...! Får önska dig God fortsättning!

2008-12-25 @ 23:54:20
URL: http://www.mobilblogg.nu/plymen

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0