Dino, here we come

Jag kikade på Boston Tea Party igår. Jag är nämligen en Filip och Fredrik-narkoman och älskar i princip allt de spottar ur sig. Däremot är jag fullt medveten om den befogade kritiken mot de bådas utbredda narcissism, men om man gillar dem så är det nog mycket det man tycker om. Igår blev jag dock lite irriterad, för anledningen till att jag finner just detta program intressant är alla konstiga frågor som man får oerhört sköna "for dummies"-svar på, men med dessa två självkära och infantila människor som inte står ut fem sekunder utan att höra sina egna röster så blir svaren ofta lite väl avsnoppade. Jag tyckte dock förklaringarna om jordens framtid fick sin förtjänade plats, men det känns alltid konstigt att prata om jordens undergång. Jorden liksom. Det är precis ALLT vi känner till. Alla minnen, tankar, upplevelser, känslor, personer vi känner - Allt. Att det skulle slukas av solen blir liksom lite svårt att begripa.

Smarte Patrik förklarade också vilken inverkan en kollision mellan jorden och en gigantisk himlakropp skulle ha, och ja, det skulle ju då kunna utplåna mänskligheten. Personligen tror jag att detta kommer inträffa innan solen äter upp oss om sisådär 5 miljarder år.

Kommentarer
Kotteby skrev:

Sv:

Hahahah.....

Vilken konstig haka du har.

Växer ditt hår på bröstet långt då?

2008-11-12 @ 20:33:29
URL: http://www.kotteby.se

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0