Gratis musikal någon?

Under min tågresa till jobbet varje morgon går jag ofta in i en djup musiktrans under mina stora lurar. Tack vare min rika mediablandning kan det hända att mitt ansiktsuttryck skiftar med musiken och antar alla olika drag från de sju dvärgarna. Är jag djupt nere kan det faktiskt hända att jag fäller en och annan tår. Men kommer det istället en väldigt glad låt, som jag dessutom gillar väldigt mycket får jag bita mig i läppen för att inte ställa mig på sätet i ren Hair-manér. Jag har faktiskt flera gånger tänkt på det där, hur folk skulle reagera om jag gjorde så. Jag kan ändå sätta en och annan ton så vissa skulle kanske tycka om det, men jag vet ändå inte. Än så länge har jag konsekvent kommit fram till att det inte hade varit uppskattat av majoriteten. Men vi får väl se om den dagen kommer då jag tar roslagsbanans morgonresenärer med storm.

Kommentarer
J skrev:

Klart du ska, glöm inte att filma bara

2008-11-10 @ 19:51:58
URL: http://kreftans.blogg.se/
Lexi skrev:

Jag håller med J, skönsångaren Joel...

Eller! Så säger du till i förväg så ser jag till att vara i samma vagn, fan man får inte missa a once in a lifetime musical ;)

2008-11-10 @ 21:38:00
URL: http://www.boybeater.org/x
TipsarJoel skrev:

Jaså, visst intresse finns det alltså. Ja men då säger vi så att jag lovar att meddela er om det händer.

2008-11-10 @ 22:44:24
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0