I made it

Jag är inte gjort för sånt här. Att vara kriminell är helt enkelt inte min grej. Men jag gjorde det, och jag klarade det, så nu kan jag lägga den sidan bakom mig.

Svetten strömmade till. Pulsen ökade, och jag kunde helt ärligt se mina hjärtslag genom T-shirten. Jag satt där och spelade upp olika tänkbara scenarion i tankarna, och hur jag skulle agera vid var och ett av dem. Skulle jag spela ovetande, eller skulle jag dra en snyfthistoria om hur desperat jag var?

Men ingenting hände, och jag kunde stiga av som den segrande parten.

Jag har alltså genomfört en plankning på ett SJ regionaltåg.

Kommentarer
Lexi skrev:

grattis ;) welcome to the club...

eller SL är väl mitt, och jag plankar inte heeeelt... jag bara köpte ett billigare terminskort (läs för de under 20 år) som jag sedan använder :D

2008-11-15 @ 00:23:46
URL: http://www.boybeater.org/x
TipsarJoel skrev:

Man tackar. Jo jag är faktiskt nere i det träsket också. Men månadskorten är ju 270 kr billigare, och det är ju fan en del. Dessutom är jag ju Nästan under 20.

2008-11-15 @ 09:24:01
URL: http://joeltipsar.blogg.se/
Simon. skrev:

Imponerande joel, kan tänka mig att pulsen var aningen hög när konduktören sakta gick förbi och sneglade på dig och sa: Nya resande? Nya resande?!

2008-11-17 @ 17:18:21
TipsarJoel skrev:

Det har du fullkomligt rätt i Simon! Dessutom fick mina armhålor samma funktion som kloroform.

2008-11-17 @ 22:41:50
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0