Robotar går alltid hem

En liten kille kom fram till mig en gång under min korta period som vikarie och hade en ovanligt lustig uppsyn. Han spärrade upp sina ögon och sade med wobblande huvud och förvrängd röst: "har du sett Wall-E?". Nehej du sa jag.

Men så dök namnet upp i periferin allt mer, och etsade sig till sist fast i mitt undermedvetna, och en dag kände jag mig riktigt sugen på att slappna av till lite animerat. Och det gjorde jag helt rätt i. Jag ska inte försöka mig på en recension utan låter inlägget stanna här vid ett kortfattat filmtips.

  • Se Wall-E. Avnjutes med fördel i kärt sällskap.


Kommentarer

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0