Ytan är viktig

I dessa laptoptider är behovet av lämpade väskor stort. Jo, så är det (för annars är inte detta är särskilt bra tips). Jag var iaf på jakt efter precis en sådan, och klev in på första bästa butik. Där fanns inget, så jag gick till nästa, men min besvikelse blev större för varje tröskel jag klev över. Till sist blev jag hänvisad till butiken Crumpler, och där fann jag precis vad jag letade efter. Stora som små, mjuka som hårda, svarta som röda - they had it all. Tyvärr kostade det en kännbar slant, men vill man glida med stil som man så stockholmskt säger så kan Crumpler på Linnégatan 2 absolut vara värt ett besök.

Kommentarer
Plymen skrev:

Ja Crumpler, med din lilla gubben på är fina. Har faktiskt 2st väskor av det märket. Liten kameraväska och en större för att kunna glida omkring med laptopen. Otroligt bra kvalité måste jag tillägga, så om det vore en tröst för det dyra priset...

2008-11-21 @ 23:06:34
URL: http://www.mobilblogg.nu/plymen
TipsarJoel skrev:

Ja dom hade det mesta i väskväg. Till Mp3, kamera, dator, dokument... Superbra, och helt klart värt en extra slant!

2008-11-22 @ 11:51:42
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0