Ahaa!

Jag kollade på CSI NY igår, och denna gång var utredarna faktiskt riktigt på bettet! En man hade hittats ihjälhuggen på ett hotellrum, och huggmärkena var tydligen lite suspekta.

Utredarna gjorde då det enda rätta och började testhugga en bunt olika knivar i en död gris, och tillsist åstadkom de ett huggmärke som precis liknade dem på offret. Det var en ostronkniv han hade blivit mördad med.

Av en slump kunde man koppla offret till en man som jobbade på en... Just det, ostronbar. Ture Sventon & Co. åker då naturligtvis dit, och som tur är står mannen de söker precis innanför dörren och arbetar med en kniv.

"Hej Mr blabla, vi är från NYPD. Skulle du vilja vara så bussig och räcka över den där ostronkniven du håller i?"
"Ok."
"Hmm, jag ser här en intorkad blodrand längs med bladroten. Du är mördaren."
"Ja ok, jag erkänner."

Helt fantastiskt vad dom kan va?!


Kommentarer
Nathalie skrev:

Jag får en liten damp-attack varje gång man ser mördare på TV som inte slängt skor/vapen/kläder/ vad fan som helst som används vid mordet. Känns ju bara som att man kunde gjort det bättre själv

2008-10-21 @ 19:54:47
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Lexi skrev:

Va? är det inte så det är på riktigt? Asså står inte mördaren bara där med kniven o väntar? Va faaaan...

Asså dagens tv, snacka om fördummande... nu är ju du kille, så du kollar nog inte på Ugly Betty eller Desperate Housewives som gick idag... man känner hur ena hjärncellen efter den andra offar sig i huvudet. Jag lyckade zappa bort jävligt fort men hann nog döda ett tusental FAN

2008-10-21 @ 23:45:30
URL: http://www.boybeater.org/x
Joel skrev:

Mördarna i CSI suger!



Jag är kille, men förut var jag nere i DH-träsket jag också. Jag tycker seriöst det borde finnas en kvot för hur mycket skit det får sändas varje dag.

2008-10-22 @ 16:53:46
URL: http://joeltipsar.blogg.se/
sassie skrev:

mvah?, hur vågar du baktala CSI. dödssynd! "är det CSI?, kan man ju inte missa ett enda avsnitt! klamp klamp"

2008-10-22 @ 23:13:53

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0