Billigt gym

Jag satt på min kära roslagsbana (pendeltåg) häromdagen och försökte undvika folks blickar som man ju alltid gör. Jag flackade med blicken upp i taket, ner i golvet, ut genom fönstret och lite då och då slöt jag även ögonen faktiskt.

Skit samma, det jag tänkte skriva var kort och gott att jag såg en annons från fitness24seven som verkade ganska intressant. Det är inte helt otippat ett gym som precis som namnet avslöjar har öppet dygnet runt. Är du student (eller pensionär) kostar det 149:-/månad (SATS: 355:-), och för övriga 199:-/månad (SATS: 365-500:- för det billigaste kortet). I Stockholm finns det på Stureplan, på Vanadisplan, Hornstull, Hammarbyhöjden och Stadshagen. Ja, ni kan ju läsa själva om det skulle vara av intresse.


Kommentarer
Petra skrev:

Åhå, jag som precis satt och funderade på en joggingtur

2008-10-06 @ 22:33:24
URL: http://viandra.blogg.se/
Joel skrev:

Såhär sent?

2008-10-07 @ 00:01:11
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0