Snorungar

Denna morgon blev jag som så många gånger tidigare väckt av en desperat arbetslagsledare som frågade om jag kunde rycka in under en lektion idag. En timme senare stod jag där i skärselden med ett gäng illbattingar som gjorde allt annat än just det dom skulle. Nu ska ni inte tro att jag är helt schizofren, (om ni nu läst mina tidigare inlägg) för det här handlar om en annan typ av ungar. Dessa små odjur har alltså nått sista klassen innan högstadiet, och med dagens skoldaltande innebär det att man ska/kan börja bete sig så illa som bara möjligt. Tjejerna for iväg till datorerna för att i gäng sitta och fnittra åt bilder på bilddagboken. Killarna samlades istället kring ett bord där de gjorde upp ett tätt fismoln och började slå på varandra. När lektionen skulle avslutas blev jag också utpekad som barnamisshandlare då jag tagit tag i en killes axel för att få hans uppmärksamhet. Heja Jan Björklund!

Så ja!

Kommentarer

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0