Nakenfisar

Min käre mor har börjat ta skulpturkurser en gång i veckan. Verkar ganska kul faktiskt, men jag har alltid undrat lite vad det är för sorts människor som sätter sig i bara mässingen i en sal full av totala främlingar. Är inte det något medfött, lika naturligt som att ta upp huvudet över vattenytan när man behöver syre, att man skyler sina mest privata delar? Uppenbarligen finns det många som inte håller med mig, men om man tar porrskådisar exempelvis. Någon kanske sitter på fakta här, men jag förmodar att dom får way bättre pröjs än nakenfisarna i konstsalarna, och dessutom en och annan komplimang för sina (mer eller mindre äkta) kroppar. Nakenfisarna däremot sitter stilla på en pinnstol i x antal timmar och hör hur främlingarna kommenterar deras reservdäck. Hur estetisk man än är, är inte det ganska otacksamt?

Kommentarer
Lexi skrev:

Har faktiskt tänkt på det där flera gånger... skulle inte ha emot att sitta modell om det var ordentligt med raster och inte för kallt i salen... sen måste jag tycka om migsjälv just den dagen också ;) har urglasfigur, även om den inte är tonad, och tycker det är otroligt vackert och bildskönt, tänk vad andra kan göra med min kropp!?!

2008-10-26 @ 22:37:45
URL: http://www.boybeater.org/x
Joel skrev:

Ja men det är kul tycker jag att vissa känner sig så säkra i sig själva att dom vågar. För mig är det dock en återkommande mardröm att man är någonstans offentligt, och helt plötsligt inte har några kläder på sig.

2008-10-26 @ 23:17:57
URL: http://joeltipsar.blogg.se/
Lexi skrev:

Tycker det finns värre saker än att bli sedd naken ;)

Du borde kanske utmana dina rädslor och ställa dig på balkongen näck?

2008-10-27 @ 18:14:59
URL: http://www.boybeater.org/x
Joel skrev:

Det kanske inte vore en dum idé. Jag får helt enkelt överväga.

2008-10-27 @ 20:57:04
URL: http://joeltipsar.blogg.se/
Lexi skrev:

ja du kan ju börja lätt med att göra det i kallingar ena dan, bara strumpa över privata delar andra dan o sen hel näck tredje....

2008-10-27 @ 23:48:06
URL: http://www.boybeater.org/x
Simon. skrev:

Tänkte en stund på det där med porrnissarna joel... Du sa att dom lär få fett med pröjs, men borde dom inte komma hem till frugan varje eftermiddag helt utmattade och extremt okåta och dessutom med en hel ica-kasse fylld av könssjukdomar? Om så är fallet så kanske det är coolare att vara en sån där skulptur-modell! Hej på dej!

2008-10-30 @ 23:51:11

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0