Hjältarna är tillbaks

Jag vet inte vad det var som gjorde att jag kom att tänka på världens genom tiderna bästa TV-serie Heroes igår, men så var det iaf. Jag tänkte att nu måste det väl ha börjat igen och navigerade mig fram till den för mig igendammade sidan tvtorrents (där man hittar Alla avsnitt i Alla serier). Jag tror man måste bli inbjuden, men det ska jag nog kunna ordna om ni ber snällt. Hur som helst så klickade jag mig fram till Heroes, men till min besvikelse fanns bara ett avsnitt, och det var någon form av "making of". Men vafan, det är bättre än inget tänkte jag och körde hem det ändå, och när jag väl tittade på det fick jag min belöning i form av avslöjandet att säsongen skulle börja imorn (alltså idag) och nu har jag både ett och två avsnitt att avnjuta efter en lång dag av ritande, skosnöreknytande och tröstande.


Kommentarer

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0