På banan

Dåså har även Jag en blogg. Det är nästan så man skäms. Fast jag ska verkligen göra mitt bästa för att hålla det fullkomligt rent framför min egen dörr och inte fylla ännu en sida med rappakalja. I enlighet med beskrivningen av denna blogg tänkte jag då öppna med ett hett tips, så håll i hatten!

  • För att ta festen till nästa nivå är bevisligen det enda som behövs en god skämtartikel, i detta fall två par ordentligt förfulande glasögon. De inhandlades timmen innan ankomst på Urban Outfitters på Biblioteksgatan i Sthlm och var som en slagskott i krysset. Ta en titt på bifogade bilder och avgör själva, hade detta varit kul efter en runda tequila?

Viktigt för att uppnå önskad effekt är som många av er säkert redan listat ut att plocka fram prylen vid rätt tidpunkt. Enligt facit är detta när stämningen redan är god, fast folk inte är allt för involverade i någon annan aktivitet. Lycka till!


Kommentarer

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0