Godnatt på beställning

På begäran från min mest trogne läsare kommer här ett inlägg att suga på under kvällen. Dessvärre har jag inget sådär fasligt livat att komma med, men jag tänkte att jag skulle passa på att tacka en godhjärtad människa i Upplands Väsby, som till skillnad från ockraren som sålde en SJ-biljett till mig förra veckan nöjde sig med vad hon själv hade betalat. Oddsen för att hon skulle läsa det här är väl ungefär lika höga som för att Göran Persson skulle bli statsminister igen, men det känns bra att ha tackat iaf. Så nu kan jag sova gott, hoppas ni gör detsamma.


Kommentarer
Simon skrev:

Härligt med bloggare som ställer upp för laget liksom! Hjärtliga tack!

2008-09-24 @ 22:49:18

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0