Se det från den ljusa sidan

I helgen ställde vi till med fest för att hälsa oss själva varmt välkomna till lägenheten. En inflyttningsfest alltså. Jag känner inget större sug efter att förklara precis hur fulla folk blev eller dylika historier, utan istället tänkte jag komma med ett tips. Sån e jag!

Jag började använda Spotify för ett tag sedan, och jag insåg direkt att framtiden för fri musiktillgång är säkrad. Jag använder mig av gratisversionen vilken inkluderar X antal reklamsnuttar mellan låtarna. Det kan ju vara en riktig party killer när Kevin Borg sticker in och säger att "Spotify är en grym ställe vars man kan lyssna på musik", men jag fann ett sätt att vända det till något positivt, faktiskt! Såhär. Så fort den lilla reklamsnutten gör sig till känna så ska man fortast möjligt göra ett diskret tecken, i vårt fall hålla ett finger på näsan, för att bestraffa den person som är sist uppe med exempelvis en botten upp. Great success!

Är det någon som känner att de vill ha tillgång till Spotify så kanske jag kan ordna det. Om ni ber snällt på knä och allt det där.

Kommentarer
Manzuri skrev:

Haha! Kul idé. Spotify-lovers är vi allihopa, allihopa...

2009-02-06 @ 10:55:01
URL: http://manzuri.wordpress.com/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0