Jag klättrar

Nu kommer ett sånt där ursäktande inlägg som jag egentligen drar mig för att skriva. Lite som när folk säger vilken fin tröja du har och man svarar nej men den här gamla trasan...

However, jag tänkte ursäkta min inaktivitet här på bloggen, och det gör jag med att säga att jag har så mycket att stå i i min nya lägenhet. Men jag återkommer om vad som händer här (så ni som tycker det låter lika intressant som en dikt av Lars Ohly kan lägga benen på ryggen direkt).

Nej jag tänkte mer bara slänga fram lite öppet karriärsskryt. Det är absolut ingenting att komma med, men ändå.

Kommentarer
J skrev:

Oooh Resumé, snyggt! Har man inte varit med i Resumé så finns man inte, liksom ;)

Kul för dig!

2009-01-14 @ 22:47:35
URL: http://kreftans.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0