Det är inte en vanlig cirkus

(Förra) Årets julklapp var ju upplevelser. Draksegling, bungy, ridturer, konserter. Vinterkräksjukan. I vår familj var det väldigt populärt att ge bort biljetter till Cirkus Cirkör. Jag tror att sammanlagt tio biljetter var i omlopp bland alla nära och kära, men det blev som tur var inga dubbletter för någon. Själv bokade jag in mig och Sarah på tisdagens föreställning, och det var med facit i hand mycket välspenderade pengar. Jag älskade blandningen av humor, akrobatik, allvar och überskön musik från skåningarna i Irya's Playground. Min tanke var att jag skulle tipsa om denna föreställning, men dessvärre verkar resterande shower vara helt uppbokade. För er som känner att ni verkligen verkligen vill försöka följa mitt goda råd kan det finnas biljetter kvar till 18/1.

Vi avslutade kvällen med en sen middag på ett "kinaställe" där jag för fjärde dagen på en vecka fick öva mina färdigheter i kinapinnekonsten. Jag anser mig nu ha motsvarande brunt bälte i detta ädla utövande, och jag stryker därmed mitt förkastande av pinnarna som ett förlegat och korkat verktyg.

Tyvärr kan jag inte rekommendera Djingis Khan Mongolian BBQ då jag inte lyckades finna någon ro till ljudet av mongolisk shlager, förstärkt av restaurangens egen sångerska som till min förargelse ofta befann sig ganska nära oss.

Kommentarer

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0