Goda fjäderfän

Jag har funnit lösningen. Svaret till allt vad kostfrågor heter. För dig som är dålig på att laga mat, inte orkar, hinner eller vill, men ändå inte känner för att äta snabbmakaroner och Mamma Scans varje dag finns...

... Kycklingfalukorv och kycklingköttbullar! Och ja, jag vet att detta inte allt är något supernytt påfund, men jag hade själv inte testat det förrän alldeles nyss, och det var banne mig en riktig hit. Jag vet inte vad Anna Skipper skulle säga, men det känns som att lite nyttigare än annat av samma enkelhet borde det ju vara. Kyckling och allt.

Kommentarer
Anonym skrev:

Skipper är tokig. Bara så. Frossa du på i ostörd takt på den gourmetmat du funnit. Huvudsaken är ju att du mår bra. Det gör nog inte Anna Skipper. //Tojjan

2009-01-27 @ 23:10:48

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0