Pain go away!

Ni vet de där tankarna man brukar få när sjuk eller har ont någonstans. Typ om man tycker sig ha för gula tänder så önskar man bara att man kunde plocka ur dem och dra på med högtryckstvätten, och sedan sätta in dom igen, skinande rena. Eller om man har huvudvärk så kan man nästan se framför sig hur man nyper tag i ett svart moln i huvudet (som i Harry Potter) och bara plockar ur det där onda.

Så känner jag nu. Min näsa är lika full som en jänkares julkalkon och min absolut högsta dröm för tillfället är att bara få blåsa ur den, så att en flodvåg utan dess like forsade ut med alla mina snorformade bekymmer.


Kommentarer
Suss skrev:

Åh nej! Jag har en förkylning i antågande känner jag nu! Klegg i huvudet som skapar tryck här och var. Säg till om du kommer på knepet, så kan du få dra ur mitt jox också.

2009-01-21 @ 23:27:42
URL: http://manzuri.wordpress.com/
Tojjan skrev:

Krya på dig, och snyt dig med förnuft! //Tojjan

2009-01-22 @ 09:04:52
URL: http://www.tojjan.blogspot.com

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0