Billigt är gratis

Ikväll är det shopping spree! Vår byrå gör reklamen till en butik som heter Awesome Rags, och tack vare vårt goda samarbete får vi komma dit efter stängningstid två gånger om året (precis när nya kollektionerna kommit in) och handla från hela sortimentet med mycket generös rabatt.

Alla är som lyriska! Folk smyger iväg på lunchen för att reka och lägga undan plagg till kvällen. Det förekommer oskuldsfullt paxande i stil med: Bara så att ni vet kommer jag köpa de där skorna från Whyred. Ni får ju också köpa dem, men jag ville bara säga att jag definitivt kommer göra det. Och just det, den där tröjan från Fifth Avanue också. Så att ni vet liksom. Jag har aldrig varit med om detta förut då jag är relativt ny, men jag har blivit hintad om att personlighetsförändringen hos folk är påtaglig. Huvan åker ner över huvudet och verbal kommunikation är sällan förekommande. Spännande.

Som jag sagt förut, REA lockar fram det värsta i oss.

Kommentarer
J skrev:

Klockers ju! Ett sätt att få sina grejer ifred är att säga att man är jävligt sugen på ben sherman och stone island-kläder. Då tror alla att man är huligan. Sen lägger man till att man nog ska köpa lite annat också (det man vill ha).



Jag är så smart att det gör ont ibland...

2009-03-12 @ 17:14:59
URL: http://kreftans.blogg.se/
ullisar skrev:

jag blandade ihop detta inlägg med det ovanför och fick en märkligt mix...



ps. hur har det gått med din bussade vän?

2009-03-17 @ 15:53:14
URL: http://akirllu.blogg.se/
Joel skrev:

Det har gått bra med honom. Han kände sig nöjd med inslaget och hoppas nu på att kunna få igång någon form av debatt kring detta ämne. Kul att du frågar:)

2009-03-18 @ 09:11:52
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0