Nej det är bra tack

Jag har som jag nog tidigare nämnt börjat träna. Igen. Jag går på ett gym väldigt nära jobbet, så jag hinner smidigt nog med att träna på min - om än något förlängda - lunch.

Så där tassar jag omkring tillsammans med en blandad kompott från stureplan. Man rycker lite här, drar lite där, trycker och hänger (och stönar) lite för att sedan gå in i det mysiga omklädningsrummet, som förövrigt har sin dörr direkt in i lokalen, så har man dåligt hjärta och religiösa riktlinjer bör man definitivt hålla sig borta från dess insynsradie. För gör man inte det är risken stor att man blir överfallen av vyer på de mest välodlade skepparkransar - non facial, och det är detta jag tänkte diskutera i kvällens inlägg. För trots att man är i ett omklädningsrum, där det är fullt naturligt att klä av sig till bara mässingen, så tycker jag att man bör iaktta viss diskretion. Jag tycker exempelvis inte att man böjer sig ner för att plocka upp något från golvet, efter att man lossat på all beklädnad. Inte heller ser jag anledningen till att gå på toa utan att vira handduken runt höften. Det är ju faktiskt bara konstigt. Man kan ju åtminstone försöka hålla härligheten för sig själv, och möjligtvis de som ber om den, men jag är garanterat inte en av dem. Fortsätter det i detta Naken-Janne-stuk så dröjer det nog inte länge till att åderpåkarna hemsöker mina drömmar.

Kommentarer
Tojjan skrev:

Vilket härligt inlägg. Jag vill inte ens tänka tanken på skepparkransmän som bugar för den tappade tvålen i duschen. Ugga.



Inte för att kvinnor är bättre på att skyla sig, tvärtom kan jag tycka. Tanter i alla åldrar struttar glatt omkring och fönar håret, sminkar sig och pratar med varandra om vad de ska äta till kvällsvard - i bara mässingen!



Samtidigt, känns ju onekligen som om jag r lite pryd...men så är inte fallet. Hemma och naket är en annan sak. Tycker jag!



//Tojjan

2009-03-24 @ 12:24:16
URL: http://tojjan.blogspot.com
Joel skrev:

Det är absolut en annan sak. Lite blygsam tycker jag allt att man borde vara bland folk.

2009-03-25 @ 21:56:23
URL: http://joeltipsar.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0