Objudna gäster

På min lunch idag ringer Sarah och meddelar att vi har stopp i avloppet. Det var ju inte alls trevligt säger jag och tänker att jag får lov att ringa fastighetsskötaren. Dessvärre visade det sig att de bara har öppet mellan 8-10, men istället hittade jag ett nummer till fastighetsjouren. Dit skulle man tydligen bara ringa om det var akuta problem, så jag höll mina hästar tills dess att jag kom hem för att kunna avgöra hur pass akut det var - det kanske till och med att sjunkit undan. Men när jag nu kommit hem och öppnat toalettdörren så kan jag konstatera att fastighetsjouren DEFINITIVT måste kontaktas! Nu kommer jag göra en förskönande omskrivning ifall ni har känsliga magar, men jag kan säga som så, att saker jag trodde mig ha sagt adjö till för gott har hittat sin väg tillbaka - och vägrar nu ge sig av. Jag besparar er även från bildbevis, och nöjer mig istället med att under grova rysningar hulka fram: Fy FAN vad äckligt!!!

Kommentarer
Anonym skrev:

Ja, oj...inte kan Sarah bedömma om det är akut eller inte!!

2009-03-25 @ 19:53:35
Emilia skrev:

Ja, oj...inte kan Sarah, en tjej bedömma om det är akut eller inte!!

2009-03-25 @ 19:55:14
Emilia skrev:

Stammar när jag skriver oxå...

2009-03-25 @ 19:56:22
Joel skrev:

Aj då, nu har jag visst utelämnat info här. När hon ringde så var det inte så himla illa, och hon skulle precis åka. Så jag tänkte väl mer låta det ha tid att eventuellt sjunka undan innan vi ringde. Men jo, jag tror absolut att hon skulle kunnat avgöra det, trots att hon är tjej!

2009-03-25 @ 20:16:38
URL: http://joeltipsar.blogg.se/
ullisar skrev:

fördelen med att bo i eget hus är att det garanterat bara är egen skit som kommer tillbaka... blä va läbbigt... :(

2009-03-29 @ 14:59:02
URL: http://akirllu.blogg.se/

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0