jag ville bara säga

Ledsen att jag skriver detta från full mage, (alltså loaded) men jag har precis varit ute och firat att jag kom in. Och nu menar jag inte att jag kom in på krogen där jag annars i vanliga fall är nekad på grund av oacceptabel alkoholkonsuktion. Nej, jag menar att jag kom in, som i "I got accepted". You know, american style. Jag kom in på det college jag sökte till, så den sista juli (enligt planen) kommer jag att sätta mig på planet mot LAX (flygplatsen i Los Angeles) och helt enkelt bara starta mitt nya liv. Mitt nya liv i Santa Barbara, rivierastaden i soliga Kalifornien. Att jag drar på mig omätbara studiielån ser jag som en petitess; nu ska jag ju iväg och leva! Jag är nu i verket med att skapa en hemsida till på köpet. Den kommer att innehålla allt intressant som händer där borta, illustrerat i text, bilder och kanske då och då en kortfattad film. Vad denna sida kommer att heta, det vet jag, men vad det kommer att ha för adress är ännu lite oklart. Så för er "JoelTipsar-vänner" som tycker att detta låter som något värt att avsätta några minuter varje vecka för, rekommenderar jag att fortfarande, trots den dalande kvalitén och frekvensen, hålla ett vakande öga öppet för den annalkande sidan som snart kommer ge er skildringen av ett liv på andra sidan Atlanten. God natt gott folk!

Kommentarer
ullisar skrev:

nämen oj va skojigt!! ska bli spännande att följa.



grattis Joel!

2009-05-24 @ 00:09:46
URL: http://ullrika.se
Joel skrev:

Tack ullisar! då väntar jag mig ditt stöd även där:)

2009-05-24 @ 17:47:55
URL: http://joeltipsar.blogg.se/
Plymen skrev:

Vad spännande och kul det låter! Du kommer säkert att få uppleva en massa intressanta och roliga saker därborta. Vad är det för college du har kommit in på? Vilken inriktning?

Ja den nya sajten får man ta o spana in när du är klar med den.



Stort Grattis och lycka till!

/Plymen

2009-07-10 @ 00:19:20
URL: http://www.mobilblogg.nu/plymen
ullisar skrev:

är det inte dags för info om den där hemsidan nu nångång liksom?!



tjo!

2009-09-06 @ 00:09:51
URL: http://ullrika.se

Den nyfikne får återkomma, för svar på sin kommentar.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Till bloggens startsida
Trackback
RSS 2.0